رضایی گفت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان از بودجه دولت در منطقه ویژه اقتصادی جهرم هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا رضایی»،  در نشست جذب سرمایه‌گذار و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم، گفت: امروز جهرم محل رجوع ۵۰۰ هزار نفر مردمی است که در شهرهای اطراف ما زندگی می‌کنند؛ در جنوب استان فارس، جهرم نقش مرکز استان را جهت ارائه خدمات ایفا می‌کند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهرم در مسیر کریدور جنوب به شمال کشور قرار دارد، افزود: بزرگراه جهرم به شیراز تکمیل شده و ادامه مسیر به سمت بندرعباس نیز در حال انجام هست.

 

وی با اشاره به اینکه به لحاظ جابه جایی کالا نقش ایمن و مطمئن جاده‌ای و هوایی داریم و خط آهن جهرم در حال احداث است، بیان کرد: مجوز و مصوبه بندر خشک برای جهرم گرفته شده که پشتیبانی بسیار ویژه‌ای برای منطقه ویژه‌ است و به لحاظ دسترسی و نزدیکی به آب‌های خلیج فارس شرایط ویژه‌ای داریم که جاذبه‌های خوبی برای سرمایه‌گذار دارد.

 

به گفته رضایی درست است که در شرایط کنونی کشور، سرمایه گذار وضعیت خوبی ندارد اما برای مکان‌های جدید سرمایه‌گذاری باید اراده قوی‌تری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ میلیارد تومان از بودجه دولت در منطقه ویژه اقتصادی جهرم هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه و بودجه و استانداری فارس نیز دارای نظر مثبتی نسبت به این منطقه هستند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید کارهای نیمه تمام این منطقه را تمام کنیم، تصریح کرد: دولت نیز باید کارهایی که شروع کرده را در دوره خود تمام کند، طلب پیمانکاران داده شود و کارهایی که روی زمین مانده جمع شود.

 

وی با تاکید بر انکه طرح‌هایی در قالب جهش تولید در کشور داریم و این منطقه با نگاه پروژه‌هایی که درصد بالای ساخت دارند دیده و تکمیل شود، گفت: ایدرو یک سازمان توسعه‌ای بوده و در واحدهایی تولیدی توانمند است، انتظار داریم در این منطقه ویژه اقتصادی جهرم هم جهت سرمایه‌گذاری پیشرو باشد و برای حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی نیز الگو سازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار