مدیر تالار منطقه ای بورس فارس گفت: در تیر ماه ۹۹ و طی ۲۳ روز فعالیت ۱۱۶۶ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 27 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد کیامهر مدیر تالار منطقه ای بورس فارس  گفت: در تیر ماه ۹۹ و طی ۲۳ روز فعالیت ۱۱۶۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۲۱۸۳ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

او افزود: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت ۹۶۴۴۸۸ میلیون ریال بوده است.

محمد کیامهر ادامه داد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده تیر ماه امسال نسبت به آمارمشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۷۹ درصد و ارزش ریالی معاملات ۶۲۰ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۵۱ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

محمد کیامهر اظهار کرد: در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۳۰ شرکت است که از این میان ۵ شرکت در بازار اول، ۱۰ شرکت در بازار دوم و ۱۵ شرکت در فرابورس قرار دارند.

مدیر تالار منطقه ای بورس فارس تصریح کرد: در یک ماهه اخیر ۳۵ شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت ۶۳۳۸۰۱ میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار ۲۷۵۵۷ میلیون ریال بوده است.

برچسب ها: بورس ، سهم بورس ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار