استاندار فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفره حسینی‌ الهاشمی شیراز این طرح تا پایان امسال آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 26 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی استاندار فارس با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده در ورزشگاه ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز به قیمت روز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است، بیان کرد: انتظار می رود این طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

او، تصریح کرد: طرح ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به فارس بوده و یکی از طرح های حساس، تاثیرگذار و مهم ملی در استان محسوب می‌شود که ریاست جمهوری نیز بر لزوم تسریع در تکمیل آن تاکید کرده است.

رحیمی ادامه داد: در حوزه تامین مالی نیز با توجه به اینکه این طرح دارای مصوبه و ردیف بودجه ملی است، انتظار داریم که اعتبارات و ردیف بودجه اختصاص یافته به این طرح محقق شود.

استاندار فارس افزود: این طرح در قیاس با سایر طرح های مشابه و همطراز در کشور، پیشرفت فیزیکی بهتری داشته و از شرایط مناسب‌تری برخوردار است و پیگیری تا تکمیل آن ادامه دارد.

او، اضافه کرد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی طرح‌های دیگری نیز در فارس در دست اجرا دارد که طرح‌های ورزشی شهرستان‌های استهبان و خشت نیز جزء همین طرح ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار