درباره شرایط انتقال ویروس کرونا در تمام افراد با ۲ موجود زنده اعم از ویروس و فرد مواجه هستیم که هر کدام از آنها می‌توانند به تنهایی اعمال مختلفی داشته باشند. ماهیت ویروس از زمانی که شیوع پیدا کرده است تا الآن حقیقت ژنتیکی متفاوتی داشته که این موضوع موجب شده است اصلاً قابل انتظار نباشد. به همین دلیل اگر تست مولکولی انجام نگیرد نمی‌توان این ویروس را شناسایی کرد زیرا نسبت به روز‌های ابتدایی بسیار تغییر کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 19 July 2020

به گزارش تابناک فارس: یکی از ماهیت‌های ویروس کرونا این است که می‌تواند به طور عجیب و متفاوت در افراد ظاهر شود. یکی از مراحل بسیار مهم، شناسایی ماهیت این ویروس و مبارزه با آن است. باید بدانید که ویروس کرونا ژن‌های متفاوتی دارد و می‌تواند به هر شکلی ظاهر شود.


به همین دلیل کار تمام کارشناسان پزشکی این است که هر چه سریع‌تر ماهیت ویروس را شناسایی کنند. به طور مثال فردی که در شیراز مبتلا به کرونا شده با فردی که در تهران مبتلا شده است فرق دارد و علائم متفاوتی در آنها ظاهر می‌شود. این نوع ویروس که در دو شهر متفاوت می‌تواند با شکل‌های مختلفی ظاهر شود پس می‌تواند در افراد یک شهر هم متفاوت پدیدار باشد. علائم ویروس ممکن است علیرغم شباهت‌هایی که به هم دارند، تفاوت‌های زیادی هم داشته باشند که تنها با بررسی مشخص می‌شود.

 

ویروس یک وجه این بازی است، اما اینکه خود فرد چه ژنتیکی دارد هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. ژنتیک افراد در شهر‌های مختلف بسیار با هم متفاوت است و به نوع آب‌وهوای منطقه یا خیلی از موارد دیگر بستگی دارد که همه می‌توانند دست به دست هم دهند و موجب ظاهر شدن ویروس شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار