حجت الاسلام مدبر گفت: با اشاره به اینکه باید افرادی سکان کشور را در دست بگیرند که تخصص و تعهد را در اختیار داشته باشند، تصریح کرد: باید در انتخابات است تلاش کنیم کسانی سر کار بیایند که به جز مسائل ایمان و انقلابی گری، متناسب با ظرفیت و نیازهای کشور حرف برای گفتن داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 19 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه جهرم گفت: معتقدم آن مسئولی که با پرسنل زیر مجموعه خود برخورد مناسب داشته باشد موفق ترین مدیر است.

 

امام جمعه جهرم ضمن خیرمقدم به فرمانده جدید سپاه ناحیه جهرم افزود: جهرم از شهرستان هایی است که سهم ویژه ای در مسیر انقلاب اسلامی داشته است.

 

وی بیان کرد: در سال های پیش 96 چهره ماندگار کشور در حوزه های مختلف تجلیل شدند که پنج نفر آنها از اهالی شهرستان جهرم بودند.

 

حجت الاسلام مدبر ادامه داد: این در حالی است که جمعیت شهر جهرم حدود یک چهارصدم کشور بوده و این تعداد چهره ماندگار افتخاری برای این شهرستان به شمار می آید.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مردم جهرم، بسترها و ظرفیت های موجود شهر سبب نخبه پرور بودن آن شده است، خاطرنشان کرد: پیشینه نخبه پروری جهرم باید همواره تداوم پیدا کند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اعتماد مردم بنا نهاده شده و نباید خدای نکرده به گونه ای عمل کنیم که این اعتماد از مردم سلب شود، تصریح کرد: مسئولیت ما بسیار سنگین است و باید تمام تلاش خود را در اعتمادسازی مردم حاصل شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید افرادی سکان کشور را در دست بگیرند که تخصص و تعهد را در اختیار داشته باشند، تصریح کرد: باید در انتخابات است تلاش کنیم کسانی سر کار بیایند که به جز مسائل ایمان و انقلابی گری، متناسب با ظرفیت و نیازهای کشور حرف برای گفتن داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار