گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم از مهمترین محور‌های خطبه‌ نماز جمعه شهرهای فارس بود
کد خبر: ۸۷۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 18 July 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:تاکید بر رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی برای مهار کرونا، گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم از مهمترین محور‌های خطبه‌های نماز جمعه دیگر شهر‌ها بود.

حجت الاسلام کراماتی امام جمعه موقت مهر با اشاره به جوابگو نبودن بیمارستان این شهرستان به نیاز‌های درمانی مردم، از مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست اعتبار مورد نیاز بیمارستان دوم این شهرستان را که مصوب وزارت بهداشت است تامین کنند.

******************************************************************

حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان نیز با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته اجناس در بازار گفت: فشار اصلی این گرانی‌ها روی دوش مردم به ویژه قشر آسیب پذیر است و مسوولان باید با نظارت‌های حداکثری جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند.

****************************************************

حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند گفت: قرارداد اقتصادی ۲۵ ساله کشورمان با چین موجب برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی در آینده خواهد شد و نباید به تبلیغات منفعت طلبانه و فضاسازی‌های سوء غربی‌ها در این زمینه اهمیت داد.

*********************************************************************

حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد هم گفت: انتظار مردم از مجلس یازدهم که شامل جوانان انقلابی و مدیران با سابقه است رفع مشکلات اقتصادی، مهار تورم، جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی، توقف گرانی‌های بی منطق و رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی است.

******************************************

حجت الاسلام زارعی امام جمعه موقت خرامه نیز با گرامیداشت ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: این نهاد انقلابی وظیفه صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام را بر عهده دارد و به دلیل اینکه جلوی نفوذ دشمن را گرفته مورد هجمه آنان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار