با مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونا بیست وسه مورد جدید ,جمع مبتلایان به این ویروس در شهرستان ممسنی از مرز سیصد نفر عبور کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 14 July 2020

تابناک فارس به نقل از دیار ممسنی:دکتر علی چوبینه رئیس شبکه بهداشت و درمان ممسنی از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون در شهرستان ۱۸۲۷ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در مرکز ۱۶ ساعته مراقبت از بیماران حاد تنفسی و بیمارستان ولی عصر (عج) تهیه و به آزمایشگاههای استان ارسال شده است.

جمع مبتلایان کرونا در شهرستان تا امروز به ۳۰۹ نفر رسیده است.

تاکنون ۲ نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در ممسنی جان خود را از دست داده اند.

از ابتدای شیوع این بیماری در ممسنی ، ۹۵بیمار مبتلا با بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

هم اکنون ۱۰ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌ ولی عصر (عج) ممسنی بستری می باشد که چهارنفر به دلیل وضعیت وخیم جسمی در بخش‌های مراقب‌های ویژه بستری هستند.
۱۰ کودک زیر پنج سال و پنج زن باردار در بین مبتلایان به کروناویروس در شهرستان وجود دارد.
طی بررسی های آماری در شهرستان چهار دلیل اصلی مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ در ممسنی دورهمی های خانوادگی، شرکت در مجالس ترحیم و عروسی و مسافرت بوده است.

رفتار ویروس تغییر پیدا کرده و خطرناک‌تر شده است، به طوری که میانگین سن ابتلا و فوت، از ۴۴ سال به ۳۹ سال و کودکان زیر ۱۰ سال تغییر یافته است.
استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شرکت نکردن در مجالس ترحیم و عروسی، شستشوی مرتب دستها از بهترین راههای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس می باشد.

برچسب ها: کرونا ، ممسنی ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار