رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد با اشاره به مهار کامل آتش‌سوزی در نقاط مختلف ارتفاعات جنگلی و مرتعی این شهرستان، از دستگیری عامل حریق منطقه کرم‌آباد پاسارگاد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 14 July 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی پاسارگاد، حسن خسروانیان با اشاره به وقوع چند فقره آتش‌سوزی در ارتفاعات مناطق جنگلی و مرتعی شهرستان پاسارگاد، گفت: این آتش‌سوزی‌ها در نقاطی نظیر گردنه ارسنجان و کوه‌های کرم‌آباد از بخش مرکزی این شهرستان حادث شده بود.

وی با یادآوری اینکه حریق با کمک نیروهای منابع طبیعی شهرستان‌های ارسنجان و پاسارگاد و همراهی مردم محلی کنترل و بطور کامل مهار شده است، گفت: همکاری اهالی منطقه در خور قدردانی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگادبا اشاره به حضور نیروهای منابع طبیعی برای اطمینان از اطفاء کامل حریق و پاکسازی منطقه گفت: عامل ایجاد حریق در کوه‌های کرم‌آباد دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

خسروانیان با قدردانی از حضور نیروهای همکار در اطفاء حریق، به‌ویژه بخشدار بخش مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای کرم آباد، قرقبانان فصلی منطقه، گروه‌های مردم نهاد و دامداران عشایری مستقر در منطقه، گفت: اقدام به موقع موجب جلوگیری از گسترش حریق به سایر نقاط شد.

وی با تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر بر فرهنگ سازی در راستای حفاظت از عرصه های طبیعی، از بهره برداران و گردشگران طبیعت درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه حریق در عرصه های طبیعی مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار