معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: تعداد كل موارد مثبت تا کنون به یک هزار و ۷۰۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 12 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به روند رو به رشد مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: تاکنون ۶هزار و ۵۲۱ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک به «کرونا» در مرکز تشخیص مولکولی این بیماری در جهرم گرفته شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: تعداد كل موارد مثبت تا کنون به یک هزار و ۷۰۶ نفر رسیده است.

 

وی به آمار جان باختگان ناشی از کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار دیگر جان خود را از دست دادند که این شمار جان باختگان ناشی از بیماری در جهرم تا کنون به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

ارجمند ادامه داد: این 2 مورد جدید فوتی یک خانم ۷۱ ساله از جهرم با سابقه دیابت و فشار خون و خانم ۸۶ ساله با سابقه بیماری قلبی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت، تعداد بیماران بستری و تعداد جانباختگان همچنان در حال افزایش است؛ خاطرنشان کرد: این روزها بهترین راه مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

 

این مسئول با اشاره به تعداد بهبودیافتگان نیز اشاره کرد و گفت: كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده تا کنون به هزار و ۷۹ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد كل مبتلايان در قرنطينه را ۵۸۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه به ۸۱ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی بیمارستان پیمانیه اشاره کرد که اکنون به ۷۳ نفر رسیده و بیماران بستری مثبت قطعی در بخش های عمومی نیز ۴۳ نفر هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش آی سی یو بیمارستان پیمانیه ۸۱نفر هستند، عنوان کرد: همچنین تعداد بيماران بستري مثبت قطعی در بخش های آی سی یو پنج نفر و تعداد بیماران مثبتی که توسط دستگاه تنفس می کنند ۲ نفر هستند.

 

وی در پایان با اشاره به ترخیص ۱۱ بیمار مبتلا به «کرونا» از بیمارستان، گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مورد تاکید متولیات بهداشت و درمان است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار