در پی عمل نسنجیده اعلام وضعیت سفید در شهرستان‌های استان در ماه اردیبهشت، تابناک فارس هشدار داد که مبادا اعلام بی محابای وضعیت سفید در استان اوضاع را بحرانی کند! حالا اخباری مبنی بر جهش بی‌سابقه بیماری در استان فارس و ابتلای نزدیک به هزار نفر در یک روز منتشر شد، جهشی بی‌سابقه که فراتر از زنگ خطر بود.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 11 July 2020

به گزارش تابناک فارس: 15 اردیبهشت بود که معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۵۶ نمونه مثبت خبر داد و با افزوده شدن این موارد جدید، آمار استان فارس به سه هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

نکته قابل تأمل این بود که در همان روزها بیش از یک چهارم تعداد شهرهایی که در کشور وضعیت سفید اعلام شدند در استان فارس بودند و انگار که اصلا کرونا در فارس نبوده یا کارش تمام شده.

در پی این عمل نسنجیده سایت تحلیلی خبری تابناک فارس هشدار داد که مبادا اعلام بی محابای وضعیت سفید در استان اوضاع را بحرانی کند!

 

لینک خبر هشدار تابناک فارس در پی اعلام وضعیت سفید:

http://www.tabnakfars.ir/fa/news/845846/

 

13 خرداد مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس عنوان کرد: طبق آخرین اعلام و براساس مجوز وزارت بهداشت، ۵۹ شهر فارس از جمله کلان‌شهر شیراز در زمره شهرهای با وضعیت سفید قرار گرفته‌اند و از همین رو، جمعه ۱۶ خرداد نماز جمعه در شهرستان‌های اعلامی اقامه می‌شود.

خوش خیالی‌ها نسبت به کرونا ادامه یافت و همه در خوبی و خوشی به سر می‌بردیم که ناگهان اِی دلِ غافل...

اخباری مبنی بر جهش بی‌سابقه بیماری در استان فارس و ابتلای نزدیک به هزار نفر در یک روز منتشر شد! جهشی بی‌سابقه که فراتر از زنگ خطر بود.

رفتار ویروس خطرناک شد و ۴ شهرستان لارستان، گراش، جهرم و فسا در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

ساده‌انگاری مسئولان یا مردم؟!


حالا که وضعیت استان بحرانی شده فرماندار شیراز سهل‌انگاری مردم را عامل این بحران می‌داند.
 
عبدالرسول حقیقی گفت:ساده‌انگاری و جدی نگرفتن کرونا در بین عده‌ای از اهالی شیراز شایع شده و همین مساله، افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهر را به دنبال داشته است.
 
باید از جناب حقیقی پرسید؛ روزی که مسئولان فارس برای اعلام وضعیت سفید هول کرده بودند و بیش از یک چهارم شهرهای سفید کل کشور از استان فارس بود ساده انگاری از جانب مسئولان بود یا مردم؟!

 

آمار کرونایی ها فارس: 21 تیر 99


معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مرگ ۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا گفت: آمار موارد مشکوک و علامت دار که هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند را ۶۸۳ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸۶ نفر به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند.

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
سلام فرمانداري شيراز تقصيري نداره ايام عيد تمام كارمنداش بدون دريافت هيچ حق الزحمه اي در پليس راه به عنوان نمايده فرماندار كنترل ورودي و خروجي ها را انجام ميدادند.ولي مردم واقعا رعايت نميكنند . من خودم به چشم ديدم كه در يكشنبه بازار خيلي ازدحام بود و هيچ كس رعايت نميكرد فلمش رو هم دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار