محدودیت‌های کرونایی در لارستان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدحسین کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: این هفته هم محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس ادامه دارد و اصناف و دیگر فعالیت‌ها با تعطیلی و محدودیت مواجه هستند.

او، بیان کرد: علاوه بر محدودیت‌هایی که از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان فارس اعلام شد، به دلیل قرار گیری شهرستان لار در وضعیت قرمز، در این هفته نیز اصناف مجاز به فعالیت نخواهند بود.

کریمی تصریح کرد: در صورت مراجعه افراد بدون ماسک به ادارات و صنوفی که فعالیت آن ها مجاز است، به آنان خدمات ارائه نمی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم‌های مذهبی، عروسی، عقد و تولد در این شهرستان با تعطیلی روبرو است و در صورت بروز هرگونه تخلف با متخلفان برخورد جدی می شود، ادامه داد: اکنون یک بخش سوم به بیمارستان این شهرستان با ادغام بخش جراحی با ظرفیت ۱۸ تخت ایجاد شده است.

او، افزود: تعداد تخت‌های اضافه شده به مراکز درمانی لارستان پاسخگوی نیاز کنونی است و آمار ابتلای افراد به کرونا ویروس در این شهرستان طی چند رور گذشته ثابت مانده و روند افزایشی نداشته است.

کریمی اضافه کرد: برگزاری مراسم ها، فعالیت استخرها، کافی‌شاپ‌ها، کافی نت و گیک نت تعطیل و دورکاری در ادارت نیز همچنان در حال اجرا است.

برچسب ها: کرونا ، لار ، محدودیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار