محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: وضعیت شهرستان جهرم خوب نیست و شمار جانباختگان کرونایی در جهرم همچنان در حال افزایش است.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 10 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت شهرستان جهرم خوب نیست و شمار جانباختگان کرونایی در جهرم همچنان در حال افزایش است.

او با بیان اینکه تا امروز جمعه ۲۰ تیر ماه، تعداد جانباختگان در جهرم بر اثر کرونا ویروس ۱۸ نفر است، افزود: در شبانه روز گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در جهرم جان خود را از دست دادند.

رحمانیان، تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مثبت در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه را ۷۶ نفر اعلام و افزود: تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش‌های عمومی ۶۸ نفراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاکید کرد: تنها راه مقابله با همه گیری شدید بیماری و نرفتن به سمت وضعیت قرمز، توجه بیشتر مردم به رعایت اصول بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم یادآور شد: اگر وضعیت به این صورت پیش برود تمام تلاش‌ها، برنامه ریزی‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان و دیگر ارگان‌ها بدون کمک و همراهی مردم راه به جایی نخواهد برد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: جهرم ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار