تیم فوتبال داماش در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز فقط با تفکر پیروزی به میدان می رود.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 10 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش و فجر سپاسی غروب یکشنبه هفته آینده ۲۲ تیرماه در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: این دیدار به میزبانی تیم داماش و در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود که با توجه به این امر، داماشی ها فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی رو در روی فجر سپاسی شیراز قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول رده بندی و چند شکست متوالی داماش، نتیجه مساوی هم در دیدار برابر فجر سپاسی نیز چندان مناسب نیست و برای اینکه تیم داماش همچنان در میانه های جدول رده بندی قرار داشته و از تیم های انتهای جدولی فاصله بگیرد، نیازمند پیروزی در این دیدار خانگی است.

وی بیان کرد: گرچه تیم داماش در این بازی خانگی به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از وجود تماشاگرانش محروم است، اما کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم هستند تا با پیروزی در این بازی و کسب هر سه امتیاز این دیدار دل هواداران خود را شاد کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان اضافه کرد: در دیدار قبلی با وجود اینکه ۹ بازیکن داماش غایب بودند، اما این تیم توانست در گرمای اهواز بازی قابل قبولی را برابر استقلال به نمایش بگذارد و گرچه با یک گل مغلوب حریفش شد اما فرصت های گلزنی مناسبی نیز بدست آورد.

دیدار ابراز امیدواری کرد : داماش ها در دیدار خانگی خود مقابل فجر سپاسی شیراز با ارایه یک بازی هجومی و زیبا از فرصت های به دست آمده نیز نهایت استفاده را برده و با پیروزی در این دیدار هر سه امتیاز این مسابقه را به اندوخته های خود اضافه کند.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دهم و داماش گیلانیان با ۳۲ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار