پویش مردمی مقابله با ویروس «کرونا» با تولید آثار مختلف در قالب موشن گرافی، فیلم، عکس نوشته و.. به همت قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: با توجه به موج دوم فراگیری ویروس «کرونا» و قرمز شدن وضعیت شهرستان گراش می طلبد تا با اجرای برنامه های مختلف، مردم را ترغیب و تشویق به انجام توصیه های بهداشتی در راستای مقابله با این ویروس خطرناک کرد.

در این راستا قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش با همیاری و کمک فعالان فضای مجازی پویش «به یاری خدا کرونا را شکست می دهیم» و «من ماسک می زنم» کرده است.

 

تولید محتوا با توجه به شیوع کرونا، خستگی کادر بهداشت و درمان، رعایت اصول فاصله گذاری مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم تجمع شهروندان، تشویق اصناف و تشکر از صنوفی که توصیه های بهداشتی را رعایت کرده اند از محورهای این پویش است.

 

تهیه کلیپ های کوتاه از تشکر از کادر درمان و جهادگران سلامت، دعوت از مردم برای در خانه ماندن و استفاده از ماسک قالب این پویش را تشکیل می دهد که در فضای مجازی منتشر می شود.

 

تولیدات نیز می تواند شامل شامل موشن گرافی، عکس نوشته، فیلم کوتاه و ... باشد.

 

این پویش از 18 تیر آغاز و شهروندان می توانند تولیدات خود را به دبیرخانه پویش در قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش ارسال کنند.

 

در پایان نیز به تولیدات برتر هدیه‌ای نفیس تعلق می گیرد.

 

برچسب ها: کرونا ، گراش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار