ارجمند از افزایش شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: تعداد کل بیماران مبتلا شده به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به یک هزارو ۵۸۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از  شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد یک هزار و 568 نفر به «کرونا» مبتلا شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: یک هزار و 244 نفر از این مبتلایان از شهرستان جهرم و 133 نفر نیز از اهالی شهرستان خفر هستند.

 

وی تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان را ۵۴ نفر و در بخش سيمكان نیز 26 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد كل مبتلایان غير بومي نیز که به بیمارستان جهرم مراجعه کرده اند ۱۲۹ نفر بوده است.

 

ارجمند تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز را 6 هزار و 391 نفر دانست و گفت: تا کنون یک هزار و 22 بیمار بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است.

 

وی با اشاره به تعداد كل مبتلايان در قرنطينه نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۵۶۴ نفر در حال طی کردن مراحل درمان خود هستند.

 

ارجمند در مورد 2 بیمار فوت شده امروز نیز گفت: با بررسي هاي انجام گرفته؛ بيمار 40 ساله كه امروز در بيمارستان پيمانيه فوت شد اهل يكی از شهر هاي مجاور است و در آمار جهرم قرار نمی گيرد.

 

وی در توصیه به شهروندان به لزوم مراقبت از خود در روزهای کرونایی، گفت: افراد بالاي 60 سال، افراد دارای بيماری زمينه ای و زنان باردار از پر خطر ترين گروه ها در مواجهه با كرونا هستند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار