عبدالرصا قاسمپور بیان کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی صنوف جدید در فارس گرفته نشده اما احتمالا شاهد تداوم تعطیلی‌ها در هفته آینده باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عبدالرصا قاسمپور بیان کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی صنوف جدید در فارس گرفته نشده اما احتمالا شاهد تداوم تعطیلی‌ها در هفته آینده باشیم.

او با بیان اینکه متاسفانه علی‌رغم ابلاغ به باغ‌ها و تالارهای پذیرایی برای تعطیلی اما همچنان عده‌ای تخلف می‌کنند، افزود: چندین باغ، رستوران و تالار پذیرایی که در این باره تخلف کرده‌اند، پلمب شده و نظارت‌ها بر این اماکن ادامه دارد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: اگرچه طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی در استان هستیم اما هنوز فارس در مرحله هشدار و قرمز قرار نگرفته و در صورتی که مردم رعایت نکنند، شاهد ایجاد شرایط بدتر خواهیم بود.

قاسمپور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ظرفیت بیمارستان‌های دولتی فارس تکمیل شده و در صورت نیاز و افزایش آمار باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

او ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کادر درمان استان، از مردم خواست تا استفاده از ماسک را برای خود یک تکلیف شرعی و قانونی بدانند و عنوان کرد: استفاده از ماسک ارزان ترین و راحتترین راه پیشگیری از کرونا است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین با بیان اینکه شرایط سختگیرانه و تعطیلی در چهار شهرستان قرمز استان ادامه دارد، از هیئت امنا و مسئولان پاساژها در فارس خواست تا از ورود افراد بدون ماسک خودداری کنند.

قاسمپور با تاکید بر اینکه در ادارات نیز در صورت عدم رعایت افراد و ارباب رجوع خدمتی ارائه نخواهد شد، افزود: به همه مدیران استان فارس ابلاغ شده که از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری کنند.

او با تاکید بر این نکته که تلقی عادی سازی شرایط برای رفع محدودیت‌ها، سهم مهلک در اختلال بیماری کروناست، یادآور شد: گندزدایی و ضدعفونی اماکن پرتردد توسط شهرداری، دهیاری، بسیج، سپاه و ارتش ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار