یک شهروند همدانی اعلام کرد: مرغ گرم همدان فقط صبح‌ها در مراکز فروش موجود است و در ساعات میانی روز یک مرغ هم وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 07 July 2020
چند روز بیشتر از افزایش قیمت مرغ در بازار نمی‌گذرد که با مسئله جدیدی دست به گریبان شده ایم و آن، کمبود این محصول در بازار همدان است.

به گزارش ایسنا، با مراجعه به بازار و پرس و جو از شهروندان و فروشندگان دریافتیم عرضه این محصول نسبت به گذشته محدود شده در حالیکه تقاضا همانند گذشته با وجود افزایش قیمت وجود دارد.

یک شهروند همدانی اعلام کرد: مرغ گرم همدان فقط صبح‌ها در مراکز فروش موجود است و در ساعات میانی روز یک مرغ هم وجود ندارد.

شهروند دیگری با اظهار ناراحتی گفت: خیلی از مرغ فروشی‌ها دیگر مرغ عرضه نمی‌کنند و با فروش بوقلمون تغییر شغل داده اند.

جمعی از فروشندگان در ادامه این گفت و گو‌ها خاطرنشان کردند: میزان عرضه مرغ نسبت به گذشته کمتر شده و روزانه میزان بار کمتری برای ما می‌آید.

مغازه دار دیگری مطرح کرد: با افزایش قیمت مرغ انتظار درآمد بهتری داشتیم، اما کمبود مرغ دلیلی بر نارضایتی بازار شده است.

یک فروشگاه بزرگ عرضه مرغ در مرکز شهر ساعت ۱۲ مرغ در مغازه نداشت و از وجود صف مرغ در ساعات آغازین روز خبر داد و اظهار کرد: اول صبح مرغ تمام شده است و تا فردا بار مرغ نداریم.

افزایش قیمت نمکی بود، بر زخم مردم در این شرایط اقتصادی و دیگر نباید کمبود هم داغ دیگری بگذارد ضمن اینکه شهروندان در هر شرایط اقتصادی گاهی نیازمند تقویت جسم خود هستند و نباید با کمبود موادغذایی این دغدغه هم ایجاد شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جوجه ریزی در مرغداری‌ها به علت افزایش قیمت نهاده‌های دامی کم شده و مرغ کمتری نسبت به گذشته در بازار عرضه می‌شود.

وقتی مسئولان زیر بار اعتراض مرغداران نمی‌روند، آن‌ها نیز کشتار مرغ را طی چندین روز کاهش می‌دهند تا جایی که کمبود مرغ در بازار به وجود می‌آید.

به گزارش ایسنا، مسئولان استان هیچ گونه کمبودی را تأیید نکردند این در حالیست که با مراجعه به بازار شاهد کمبود این محصول بوده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار