نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مسئولان وزارت کشور توضیح دادند که تلاش‌هایی از ناحیه وزارت کشور انجام‌شده که زودتر نیروهای شرکتی تعیین تکلیف شوند و نیروهای غیررسمی هم رسمی شوند.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 07 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس در جلسه‌ای با حضور جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان شیراز و زرقان، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و معاون وی، مقیمی عضو شورای شهر شیراز و یکی از مسئولین شهرداری شیراز با مدیریت و میزبانی محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران در محل کمیسیون عمران تشکیل شد، دو محور کلی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان مردم شیراز و زرقان در این خصوص بیان کرد: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و نیروهای قراردادی شهرداری شیراز، یکی از محورهای بحث این جلسه بود.

جعفر قادری با بیان اینکه هنوز در شهرداری شیراز افرادی را داریم که با سابقه بالا و نزدیک به ۱۹-۲۰ سال خدمت، شرکتی یا قراردادی هستند و رسمی نشدند، افزود: این افراد باید تعیین تکلیف بشوند.

وی تصریح کرد: مشکل شهرداری شیراز این هست که در پست‌هایی که دارد نمی‌تواند از نیروهای شرکتی و غیررسمی استفاده کند، بنابراین باید زودتر تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مسئولان وزارت کشور توضیح دادند که تلاش‌هایی از ناحیه وزارت کشور انجام‌شده که زودتر نیروهای شرکتی تعیین تکلیف شوند و نیروهای غیررسمی هم رسمی شوند.

قادری ادامه داد: مسئولان وزارت کشور خواستند تا فرصتی داده شود تا توافقاتی را با دیوان عدالت اداری و سازمان امور استخدامی که وجود داشته را بررسی کرده و این موضوع طی هفته آینده حل شود و برای حل مشکل نیروهای شرکتی در شهرداری شیراز اقدام شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یازدهم بیان داشت: دراین‌ارتباط دغدغه‌هایی مطرح شد که اگر بنا هست اقداماتی بشود باید حتماً به ترتیب اولویت برای افراد اقدام بشود و افرادی که سابقه بیشتری دارند حتماً در اولویت هستند و این مطلب موردتوجه و اذعان معاون وزیر کشور نیز بود که اعلام شد منتظر هستیم ظرف یک یا دو هفته آینده سازمان امور اداری استخدامی چنین اجازه‌ای را بدهند که این مشکل را حل کنیم.

طرح فروش اوراق مشارکت سال ۹۸ و ۹۹ برای توسعه متروی شیراز

وی با اشاره به دومین بحث این جلسه گفت: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد این بود که بتوانیم اوراق مشارکت سال ۹۸ و ۹۹ را برای طرح توسعه متروی شیراز داشته باشیم، اما نگرانی معاون عمرانی وزیر کشور این بود که با توجه به اینکه در دیگر بازارها جذابیت‌های زیادی وجود دارد کسی از اوراق مشارکت استقبال نمی‌کند.

قادری بیان داشت: در این مورد از معاون وزیر کشور خواسته شد، شما این اجازه را بدهید شاید مشوق‌ها و مزیت‌هایی که خود شهرداری‌ها در کنار این بسته اعلام می‌کنند، بتواند گره‌گشا باشد، درهرحال بنا شد پیگیری‌ها انجام بشود.

رئیس مجمع نمایندگان مردم شیراز و زرقان گفت: در مورد واگن‌های خریداری‌شده سازمان شهرداری‌ها و توزیع عادلانه بین کلان‌شهرها هم بحث شد که در آن زمینه نیز دغدغه‌ها بیان شدند و قرار شد آن زمینه هم گره‌گشایی بشود و سهم سایر شهرها مثل شیراز و اصفهان هم موردتوجه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار