کد خبر: ۸۷۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 05 July 2020
 
تابنافرماندار جوانرود اعلام کرد: بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک اهدایی از سوی ایرانیان مقیم سوئد روز یکشنبه در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش هزار ماسوله، رستگار یوسفی به ایرنا افزود: این تعداد ماسک بین سمن های باقی الصالحات، سارژ، هتاو، بیمارستان حضرت رسول (ص)، شبکه بهداشت و درمان، موسسه حضرت حمزه، پایگاه همیاران سلامت بهزیستی، امید ژیانه وه، آوه دانیه، پویش بله بو ژیان، فداییان گل، مجمع امور صنفی، نماینده دست فروشان، شهرداری و بخشداری های بخش های مرکزی و کلاشی این شهرستان توزیع شد.
وضعیت ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه از جمله جوانرود به علت شیوع کرونا قرمز اعلام شده است.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز شنبه ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید را برای شهرستان های قرمز استان اعلام کرد که یکی از آنها استفاده اجباری از ماسک در مجامع عمومی، بانک ها و ادارات دولتی است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار