حجت الاسلام دستداده گفت: بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس نماز جمعه این هفته، ۱۳ تیر ماه در جهرم اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 02 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «زین العابدین دستداده»  گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم در روزهای اخیر و براساس اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس نماز جمعه ۱۳ تیرماه جاری در جهرم برگزار نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این اقدام با توجه به نظر مسئولان ستاد مبارزه با «کرونا» در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شده است.

 

وی بیان کرد: در مورد جمعه های بعد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تصمیم لازم اتخاذ و از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان می رسد.

 

حجت الاسلام دستداده خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی در جهرم جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ نفر رسیده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با تاکید به لزوم رعایت اصول و توصیه های بهداشتی از سوی مردم، تصریح کرد: با توجه به گستردگی شیوع ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم استفاده از ماسک ضروری بوده و مردم باید از حضور در تجمعات خودداری کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار