استاندار فارس گفت: از 36 شهرستان در استان فارس 5 شهرستان وضعیت قرمز دارند و محدودیت‌هایی برای شهرستان های قرمز در استان فارس اعمال میکنیم که اگر این محدودیت ها رعایت نشود، محدودیت ها را تشدید می کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 02 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عنایت الله رحیمی  اظهار داشت: از 36 شهرستان در استان فارس 5 شهرستان وضعیت قرمز دارند و محدودیت‌هایی برای شهرستان های قرمز در استان فارس اعمال میکنیم که اگر این محدودیت ها رعایت نشود، محدودیت ها را تشدید می کنیم.

وی افزود: استان فارس جزو بهترین استان های کشور در رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم بود که اما متاسفانه در یکی دو هفته گذشته با کم شدن حساسیت و عادی گرفتن موضوع توسط افراد باعث شد که آسیب جدی به مردم برسد و شاهد افزایش تعداد مبتلایان در استان باشیم.

استاندار فارس با بیان اینکه این افزایش منجر به فشار به امکانات بهداشتی و درمانی و به ویژه در تنگنا قرار گرفتن کادر درمان و پرستاران و پزشکان ما خواهد شد، بیان کرد: برای غلبه بر این موضوع پنج شهرستان از استان که در آستانه وضعیت قرمز قرار گرفتند محدودیت های قانونی برای فعالیت های جمعی اعمال کردیم.

رحیمی ادامه داد: در مابقی شهرستان ها هم در صورتی که فعالیت های جمعی پروتکل های بهداشتی رعایت نشود برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعاً کسانی که سلامتی مردم را به خطر می اندازند با آن ها برخورد خواهد شد و توصیه ما به مردم استان این است که حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که بیماری همچنان در جامعه وجود دارد و سلامت مردم و شهروندان را تهدید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار