محمدرضا رضایی نماینده جهرم و خفر د:۵۰ درصد بیمارانی که به بیمارستان های جهرم مراجعه می‌کنند افراد غیربومی هستند و جهرم نقش مهمی در بهداشت و درمان منطقه جنوب دارد.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 02 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:محمد جعفر علیزاده در جلسه بررسی مسائل ‌و مشکلات بیمارستان بزرگ ۳۱۰ تختخوابی‌ جهرم که با حضور استاندار فارس در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد ، بیان داشت: پروژه بیمارستان جهرم جز یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان های کشور است که می‌تواند نقش اساسی و زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان و جنوب کشور داشته باشد.

وی افزود: این پروژه نسبت به ابتدای آن ، تغییرات زیادی نسبت به ابتدا پیدا کرده است و چندین تخت و مرکز به آن اضافه شده است و همین دلیل تاخیر در افتتاح و بهره برداری آن است.

علیزاده گفت: بیمارستان بزرگ جهرم می‌تواند نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشت و درمانی استان فارس و جنوب کشور را ایفا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تا دو هفته دیگر برنامه زمان بندی دقیق افتتاح و پایان این پروژه را اعلام می‌کنیم اما این وعده را خواهیم داد که این پروژه امسال بهره برداری می‌شود.

وی در پایان گفت: ابن پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گلایه نماینده مردم جهرم و خفر

همچنین ، محمدرضا رضایی نماینده جهرم و خفر در این جلسه گفت:عمر متوسط پروژه های ما در کشور بالا رفته است و زمان برخی از آنان بسیار زیاد شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد بیمارانی که به بیمارستان های جهرم مراجعه می‌کنند افراد غیربومی هستند و جهرم نقش مهمی در بهداشت و درمان منطقه جنوب دارد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جدید جهرم در شرایط کنونی می‌تواند نقش مهمی در زمان بحران کرونا داشته باشد و باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بیمارستان جدید جهرم در زمان کرونا اولویت بسیار بالایی دارد.

رئیس کمیسیون عمران با انتقاد به روند کنونی ابن بیمارستان ، تصریح کرد: اگر با این مدل و شرایط کنونی قرار باشد پروژه جلو رفت و تغییری در رویه آن صورت نگیرد، این پروژه در این دولت افتتاح نمی‌شود.

رضایی ادامه داد: جان مردم ‌و سلامت مردم بسیار مهم است و باید نسبت به این پروژه آن هم در زمانی که جامعه با کرونا درگیر است، توجه و حساسیت بیشتر وجود داشته باشد.

نماینده مجلس یازدهم در خانه ملت افزود: امروز که کشور درگیر بیماری کرونا شده است وجود و اتمام این پروژه ملی قطعا می‌تواند کمک بزرگی به بهداشت و درمان جنوب کشور بکند.

وی در پایان، ضمن گلایه از تاخیرهایی که در تحویل این پروژه وجود دارد، گفت: باید پیمانکار تعداد نیروهای خود را برای اتمام این پروژه حداقل به ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در روز برساند و شیفت کاری آن ها را افزایش دهند تا شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم.

کد خبر 4963710

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار