رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به مطالبات مردم و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی گفت: آماده‌ام اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت نیروهای شهرداری شیراز و شرایط کار آنها را به طور شفاف در اختیار مردم قرار دهم.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 02 July 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سیدعبدالرزاق موسوی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و نهمین جلسه علنی این شورا با اشاره به برخی مطالبات عمومی و سؤالاتی که در خصوص آخرین وضعیت نیروهای شهرداری شیراز، حقوق و مزایا و شرایط کار آنها مطرح می‌شود ابراز تمایل کرد که این اطلاعات را شفاف در اختیار مردم قرار دهد چرا که این اهتمام در شهرداری شیراز نیز به وجود آمده است.

وی با اشاره به دستور مستقیم شهردار به مدیران شهرداری در خصوص بارگذاری اطلاعات لازم این موضوع در سامانه شفافیت، عنوان داشت: گزارش مصوبات و اقدامات و عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز نیز به زودی به طور کامل در سامانه شفافیت قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: این هفته شاهد برگزاری مراسم افتتاح 3 پروژه بزرگ شهرداری شیراز بودیم که محصول تلاش‌ها و زحمات کارکنان، مهندسان و مدیران شهرداری و همینطور نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر شیراز، کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا و مهم‌تر از همه همکاری مردم بود که جای قدردانی دارد.

موسوی بخش دیگری از نطق خود را به درخواست از مجموعه مدیران شهرداری اختصاص داد و اظهار داشت: مدیران شهرداری در انعقاد قرارداد، برگزاری مناقصه و پیگیری مسائل حقوقی مربوط به حوزه شهرداری نهایت تلاش و دقت خود را به کار بسته و در تمامی قراردادها صرفه و صلاح مردم را لحاظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از شورای اسلامی شهر شیراز انتظار نظارت دارند ابراز امیدواری کرد که شورا نیز در خصوص مصادیق کلی صرفه و صلاح مصوبات خوبی با هدف کمک به شهرداری داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار