عبدالرضا قاسمپور با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ١٩ طی دو هفته اخیر در استان فارس، گفت: بازگشت محدودیت‌ها منوط به ایجاد وضعیت قرمز و مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عبدالرضا قاسمپور با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ١٩ طی دو هفته اخیر در استان فارس، گفت: بازگشت محدودیت‌ها منوط به ایجاد وضعیت قرمز و مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

او افزود: در شرایط فعلی، تعطیلی مجدد بسیاری از اصناف که در یک دوره توقف فعالیت دچار خسارات زیادی شدند، پذیرفته نمی‌شود و در این باره نمی‌توان دوباره به آنها فشار وارد کرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های جهرم، فسا، گراش، خنج، اوز و لار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های شیراز، مرودشت، کازرون و داراب در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت سفید شیوع این بیماری قرار دارند.

معاون استانداری فارس همچنین گفت: نزدیک به دو هفته است که محدودیت‌ها با توافق اصناف در شهرستان‌های قرمز بازگشته و همانند بازه زمانی پیک این بیماری، دورکاری در ادارات و لغو اجتماعات اجرا می‌شود.

قاسمپور گفت: استفاده از ماسک در همه ادارات و اماکن عمومی شهرستان‌ها به ویژه مترو شیراز الزامی شده و هم‌اینک به شهرداری‌ها ابلاغ شده که نظارت خود را بر چگونگی رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک در اتوبوس و تاکسی تشدید کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار