بر اساس آیین‌نامه سازمان لیگ فوتبال، خبرنگاران نمی‌توانند برای تهیه گزارش بازی تیم‌های قشقایی و سپیدرود رشت به ورزشگاه پارس شیراز بروند، اما چند عکاس اجازه دارند برای گرفتن عکس وارد این ورزشگاه شوند.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 30 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسئول برگزاری مسابقات لیگ سه‌شنبه با اعلام این مطلب به ایرنا گفت: پس از اینکه مقرر شد مسابقات لیگ برتر و دسته یک باشگاه های کشور آغاز شود، سازمان لیگ نیز به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی آیین نامه ای در ۵۰ بند صادر کرد که باید اجرا شود .

بهرام کرمدار ادامه داد: طبق بند ۶ این آیین نامه تنها ۶ عکاس مجاز هستند که وارد زمین شوند و باید به صورت ۲ گروه سه نفره، پشت دروازه های ۲ تیم مسقر شوند.

وی اضافه کرد:همچنین براساس بند ۳۴ و ۳۵ آیین نامه اجرایی، منطقه مصاحبه با بازیکنان (میکسدزون ) و اتاق کنفرانس برای مصاحبه با مربیان نیز تعطیل است.

مسوول سازمان لیگ افزود: پس ازاتمام بازی روابط عمومی هیات فوتبال از طریق فضای مجازی نسبت به تدارک کنفرانس مطبوعاتی مربیان اقدام خواهد کرد.

کرمداربیان داشت: دیدار تیم های قشقایی و سپید رودرشت توسط شبکه تلویزیونی استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

این دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) سه‌ شنبه دهم تیرماه ۹۹ از ساعت ۳۰: ۱۹ بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

هم اینک در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک پس از انجام ۲۶ بازی، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارد، تیم قشقایی شیراز نیز با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول است و تیم سپید رود رشت هم با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها، امروز سه‌شنبه دهم تیرماه ۹۹ از ساعت ۵۰/ ۱۹ در کرج به مصاف گل ریحان این شهر خواهد رفت که تیم کرج با ۴۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد.

تیم مس رفسنجان نیز با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار