تیم شهدای قشقایی شیراز برای انتقام شکست بازی رفت، مقابل سپیدرود صف آرایی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 29 June 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:در هفته ۲۷ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز به مصاف سپیدرود رشت می رود .

این دیدار در حالی پس از تعطیلی چهار ماهه مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه دهم تیر به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود که نماینده فارس پیش از توقف رقابت‌ها، ابراهیم طالبی را جایگزین رشید طهماسبی کرد و امیدوار است با سرمربی جدید نتایج بهتری را در ادامه بدست آورد.

شهدای قشقایی تا پایان هفته ۲۶ با کسب هفت برد، هشت تساوی، یازده شکست و ۲۹ امتیاز در رده ۱۲ قرار گرفته و برای بهتر کردن جایگاه خود نیاز مبرم به کسب برد مقابل سپیدرود رشت دارد.

سپیدرود رشت هم که به شدت خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می‌کند با هفت پیروزی، پنج تساوی، ۱۴ شکست و ۲۶ امتیاز، در مکان شانزدهم جدول هجده تیمی مسابقات دسته یک فوتبال ایران جای گرفته است.

طالبی سرمربی شهدای قشقایی شیراز گفت: تمرینات تاکتیکی خوبی را در هفته گذشته، پشت سر گذاشتیم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در هشت بازی باقی مانده نتیجه مناسبی کسب کنیم و پیام آور شادی برای طرفداران تیم قشقایی باشیم.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی را به وحید زمانی و کمک هایش حمید نادری و بهمن عبدالهی سپرده است.
بازی رفت تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و سپیدرود رشت هشت آبان ۹۸، با نتیجه ۲-یک به سود نماینده رشت پایان یافت.
بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور مانند لیگ برتر به علت رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار