کد خبر: ۸۶۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 29 June 2020

 

تابناک/زنگ آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز آینده در حالی به صدا درخواهد آمد که نگاه های بسیاری  به کرمان و بازی دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان دوخته شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول کشور، بهترین عملکرد تاریخ خود را تا این هفته از مسابقات برجای گذاشته است و این تیم از 26 مسابقه قبلی خود با کسب 15 پیروزی، 8 تساوی و 3 شکست و ثبت 53 امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار گرفته است.


مس رفسنجان در حالی در این فصل از رقابت های بیشترین تعداد پیروزی و کمترین تعداد باخت در بین تیم ها را برای خود بر جای گذاشته است که با 46 گل زده بهترین خط حمله لیگ یک را نیز در اختیار دارد.


حمید گلزاری با 9 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و سه بازیکن 5 گله یعنی مهرداد آوخ، مهرداد رضایی و محسن آذرباد نیز در ترکیب این تیم حضور دارند.


علاوه بر آوخ که قبلا سابقه بازی در تیم مس کرمان را داشته است بازیکنانی نظیر کوروش ملکی، خمید عرفانی، عیسی پرتو، محمد پورمحمد، در این تیم سابقه بازی در تیم مس کرمان را داشته اند.


شاگردان محمد ربیعی در 5 مسابقه قبلی خود تا پیش از تعطیلی رقابت های لیگ یک سه پیروزی برابر تیم های داماش گیلان، آرمان گهر و شهرداری تبریز ثبت کرده بودند و برابر تیم های سرخپوشان و آلومینیوم اراک به مساوی رسیده بودند و آخرین شکست مس رفسنجان هم به 7 بازی قبل برمی گردد که این تیم در خانه با نتیجه 2بر1 مغلوب قشقایی شیراز شده بود.


مس رفسنجان تا پیش از رویارویی با مس در کرمان در 13 بازی خارج از خانه به میدان رفته بود که حاصل آن 7 پیروزی برای این تیم و 4 تساوی و 2 شکست بوده است. 22 گل زده و 14 گل خورده نیز از این تیم در بازی های خارج از خانه قبل برجای مانده است.


با وجود اینکه تیم مس رفسنجان از نظر عملکرد یکی از بهترین تیم های لیگ دسته یک تا پیش از تعطیلات کرونایی این رقابت ها بوده است اما تیم فوتبال مس کرمان به دنبال گرفتن طلا از مس رفسنجانی می باشد که بر صدر جدول بازی ها تکیه زده است و مس کرمان با گرفتن امتیاز طلایی در رقابت رودرو با این تیم، ضمن اینکه فرار بزرگی را به سمت صعود انجام خواهد داد، رقابت را در بالای جدول به اوج حساسیت خود خواهد رساند.


دربی مسی‌ها فردا از ساعت 19:15 دقیقه به میزبانی شاگردان مجتبی حسینی در کرمان برگزار خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار