صفدر امجدیان در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت:در سه ماهه اول سالجاری مبلغ ۵۹۳ میلیون ریال به تعداد ۱۲۸خانوار از نیازمندان غیر مددجو و ۷ خانوار از مددجویان تحت حمایت مساعدت موردی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 29 June 2020

صفدر امجدیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:همچنین کمک به ازدواج ۳ خانوار از مددجویان به مبلغ ۱۰۸ میلیون ریال، خدمات موردی به ۴ خانوار از مددجویان جهت امرارمعاش به مبلغ ۱۵ میلیون ریال و ارایه خدمات موردی به ۱۲۸ خانوار نیازمند غیر مددجو جهت امرار معاش ، هزینه های درمانی وپرداخت بدهی به مبلغ ۴۷۰ میلیون ریال) از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:تمامی مساعدت های از محل کمک های خیرین نیکوکار و صندق صدقات تامین اعتبار شده است.

 رئیس کمیته امداد سنقر افزود:یکی از خیرین نوعدوست یک راس گوسفند به ارزش ۲۰میلیون ریال جهت اطعام نیازمندان به امداد شهرستان اهدا کرد که پس از ذبح شرعی با رعایت نکات بهداشتی در بین تعداد ۲۳ خانوار از مددجویان شهری و روستایی توزیع شد.

امجدیان با بیان اینکه اینکه امسال ۱۲۰ مددجوی سنقری آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی به منظور ورود به بازار کار کسب کرده اند، گفت: آموزش های فنی به صورت کاملا رایگان به مددجویان ارائه می شود.

وی تاکید کرد:آموزش های فنی در دوره های مقدماتی، مهارتی، پایدار سازی و توسعه به مددجویان ارائه می شود و مددجویان در این دوره ها به صورت کاملا رایگان مهارت های فنی را یاد می گیرند.

وی بیان کرد: زنبورداری، گوسفنداری و فرشبافی از اصلی ترین دوره های آموزشی بوده که در سالجاری مددجویان در این دوره ها حضور یافته اند.

وی درپایان ابراز داشت:۷۸ جلد کتب کمک درسی مقاطع متوسطه به ارزش ۳۳میلیون ریال به امداد شهرستان جهت استفاده دانش آموزان تحت حمایت توسط موسسه آموزشی قلم چی اهداء شد .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار