مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افزایش نگران کننده شمار بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، نتیجه بی‌توجهی مردم و جدی نگرفتن هشدارهای بهداشتی از سوی آنان است.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 29 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:صادق مهدوی نیا، اظهار داشت: شهرستان فسا در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرارد دارد و به همین سبب از همه اهالی این شهرستان درخواست می‌کنیم توصیه‌ها و هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند، زیرا مهار و مدیریت این بیماری جز با اراده همگانی میسر نیست.

وی افزود: گفت: با این روند کنونی، بیمارستان‌ها به زودی پاسخگوی نیاز بیماران نخواهند بود، پس ضروری است همگان به خود آییم و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، اصول بهداشتی را پیوسته و با جدیت رعایت کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: خودداری از ترددهای غیرضروری در بیرون از منزل، اجتناب از اماکن شلوغ و تجمع‌ها، شرکت نکردن در مراسم عروسی، ترحیم، دورهمی‌های خانوادگی و همچنین استفاده از ماسک در خارج از منزل می‌تواند از موج دوم ویروس کرونا جلوگیری کند.

مهدوی نیا ادامه داد: این ویروس فرصت فکر کردن در روزهای آینده را نمی‌دهد به همین سبب همه آحاد جامعه باید وارد میدان مدیریت و مبارزه با این بیماری شوند و جلوی جولان دادن هر چه بیشتر آن را بگیرند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (هشتم تیرماه ۹۹) تاکنون ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۴۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشورمان به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

 

برچسب ها: فسا ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار