رئیس اداره مشاوره آموزش وپرورش استان هرمزگان:
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: كميته هدايت تحصيلي دانش آموزان پایه نهم از10تیرماه 99 به بعد فعال می شود و صدای مشاور در آموزش و پرورش هر منطقه آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 26 June 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، مرتضی نجفی گفت: مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش از 10 تیرماه 99 به بعد هدایت تحصیلی آموزش و پرورش مناطقی که ارسال اطلاعات نون برگ های هدایت تحصیلی دانش آموزان خود را انجام داده اند، فعال می شود.
وی افزود: کمیته هدایت تحصیلی در استان و شهرستان ها از 10 تیرماه 99 آغاز و حضور دائمي و فعال تمامي مشاوران هسته ها و مراكز مشاوره سراسر استان جهت ارائه خدمات مشورتي به خانوداه ها و دانش آموزان فراهم می شود.
نجفی ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های فاصله گذاری، صدای مشاور نیز در آموزش و پرورش هر منطقه فعال است و دانش آموزان و والدین می توانند برای کسب اطلاعات در زمینه های شغلی و تحصیلی به صورت غیر حضوری و تلفنی تماس بگیرند.
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مديران، مشاوران، دانش آموزان و اولياء می توانند با مراجعه به سامانه شاد و كانال رسمي و پايگاه تخصصي مشاوره و پيشگيري آخرین اخبار و اطلاعات را دریافت نمایند.
نجفی خاطر نشان کرد: مدیران و مشاوران در ایام انتخاب رشته با حضور در مدارس و هسته های مشاوره، شرایط برای انتخاب رشته مطلوب بر اساس استعدادها و توانمندی دانش آموزان را مهیا سازند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار