کد خبر: ۸۶۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 25 June 2020

فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری گیلان در مراکز ۳۱ گانه

تابناک/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری فعالیت های تابستانی کانون در مراکز ۳۱ گانه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.

اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام از کودکان و نوجوانان برای شرکت در کلاس های تابستانی مراکز ۳۱ گانه فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری گیلان به صورت حضوری آغاز شده و تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا برگزاری کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و تعداد شرکت کنندگان در کارگاه های تابستانی ویژه کانون با تعداد کمتر نسبت به سال گذشته برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان با شرکت در فعالیت های تابستانی علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می توانند از فعالیت کتاب محور رایگان شامل معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، مهارت‌ های خوب شنیدن،  خوب گفتن "قصه‌گویی"،  آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌ های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین و آشنایی با قرآن و احادیث بهره مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان داشت: هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، عکاسی، نجوم، رباتیک، قصه گویی شامل "فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن" از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری است.

وی خاطر نشان کرد: کلاس ها تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بعد از پانزدهم ماه جاری با اتمام نامنویسی از علاقمندان آغاز می شود و به مدت حدود ۲ ماه و نیم ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوانان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار