رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت:تاکنون محدودیتی در خصوص فعالیت‌های صنفی استان ابلاغ نشده و از این رو، مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نادرست است.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 24 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه احتمال ورود به وضعیت قرمز کرونا بیان کرد: گذر از این شرایط همچنان نیازمند همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده که تاکنون محدودیتی در خصوص فعالیت‌های صنفی استان ابلاغ نشده و از این رو، مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نادرست است.

روز چهارشنبه، مطالب جعلی مبنی بر محدودیت فعالیت اصناف فارس از ۱۳ تیرماه در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که صحت ندارد.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر استان فارس گرفتار بیماری کرونا است و باید تمام فعالان صنفی و مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس ادامه داد: با توجه به پیامدهای ناشی از تعطیلات کرونایی بر وضعیت اقتصادی و مشکلات مالی مردم، باید به رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی عادت کنیم.

او، افزود: بخشنامه‌ای به تمامی اتحادیه‌ها ابلاغ شد تا تلاش شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

هاشمی اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان اطلاعیه‌های مربوط به تصمیم‌های ستاد ملی و ستادهای استانی مقابله با شیوع کرونا را با مراجعه به پایگاه‌های خبری مراجع و خبرگزاری‌های رسمی کشور دنبال کنند.

تا سوم تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران در کشور به ۲۰۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسیده است، که در این مدت ، ۱۲۱ نفر از بیماران کرونا جان خود را از دست داد ه اند که مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۸۶۳ نفر رسید.

برچسب ها: کرونا ، محدودیت ، اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار