فرماندار شیراز در خصوص تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: در حال حاضر برنامه‌ی برای تعطیلی ناوگان حمل و نقل نیست.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 23 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدرضا امیری فرماندار شیراز در نشست ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: با وجود اینکه استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز در زمینه مبارزه با بیماری کرونا نسبت به سایر استان‌های دیگر وضعیت خوبی داشت که این نشان از فرهنگ مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود.

وی با اشاره به افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا در سطح استان و به تبع آن در کلانشهر شیراز، گفت: شرایط چندان رضایت بخش نیست، آمارها، مسوولان را نگران کرده است و خواستار توجه بیشتر مردم به شستن دست ها، حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خرید، ادارت و بانک‌ها شد که استفاده از ماسک را حتما در اولویت قرار دهند.

امیری گفت: مسوولان مردم را بیش از گذشته به همکاری و همراهی در اجرای برنامه‌های ستاد کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی تشویق کنند.

فرماندار شیراز با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر صنوف در سطح شیراز، گفت: پیرامون گزارشات واصله از سوی مرکز بهداشت تاکنون تخلفی در راستای پلمب واحد‌های نانوایی در سطح این کلانشهر نداشته ایم و موردی گزارش نشده است.
وی همچنین بر تداوم نظارت بر جایگاه‌های سوخت برای رعایت پرتکل‌های بهداشتی و مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: برگزاری هر گونه همایش، سمینار و کنفرانس در این کلانشهر ممنوع است.
امیریبا بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان به کسی اجازه ندهد، بدون ماسک وارد شود، تصریح کرد: این موارد باید رعایت شود تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه تجمعات یکی از علل شیوع ویروس کرونا است، برکاهش مراسم‌ها و تجمعات چه به صورت رسمی و غیر رسمی تاکید کرد.
وی همچنین در خصوص تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: در حال حاضر برنامه‌ی برای تعطیلی ناوگان حمل و نقل نیست.
امیری با بیان اینکه استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل اجباری است و رانندگان و مسافران ملزم به استفاده از ماسک هستند، تصریح کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که زمینه تامین ماسک برای شهروندان تسهیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار