نماینده مجلس با اشاره به گرانی مسکن و اجاره بها اظهار داشت: این فشار بر گرده مردم است، چرا مسئولان با وجود داشتن وزارتخانه های عریض و طویل فکری به حال حل مشکل مردم نمی کنند؟
کد خبر: ۸۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 23 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جلال رشیدی در نشست علنی امروز (سه شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دلار از مرز 20 هزار تومان رد شده است، مقام معظم رهبری قبلا در این زمینه امر کرده است که ارزش دلار باید شکسته شود، اکنون با رأی مردم اختیار به ما داده شده است و مجلس باید بدون هیچ بهانه ای به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: با وجود اینکه در سال جهش تولید هستیم، برق کشاورزی حوزه انتخابیه بنده که قطب تولید گندم کشور است، روزانه 6 ساعت قطع می شود. این روال در گذشته 4 ساعت بود. این اتفاق در سال جهش تولید در زمینه تولید کشاورزی کشور فاجعه آفرین است.

وی ادامه داد: شهرستان های حوزه انتخابیه بنده آب شرب سالم ندارند، یکی از روستاهای ما مجبور به استفاده از آب تلخ است، متاسفانه شبکه آبرسانی حوزه انتخابیه ما مشکلات فراوانی دارد. این در حالی است که آب شرب از جمله نیازهای اولیه جامعه بشری است.

این نماینده مجلس با اشاره به گرانی مسکن و اجاره بها اظهار داشت: این فشار بر گرده مردم است، چرا مسئولان با وجود داشتن وزارتخانه های عریض و طویل فکری به حال حل مشکل مردم نمی کنند؟/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار