کد خبر: ۸۶۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 20 June 2020

اجرای طرح های ابتکاری در حوزه تبلیغی لازم و ضروری است

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم رعایت تدبیر و عقلانیت و همگرایی در حوزه تبلیغ دین، گفت: باید طرح های ابتکاری در این بخش اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل، معاونین و برخی از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی گیلان به مناسب سالروز تأسیس این سازمان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف فعالیت خود شاهد رشد بوده است.

وی با بیان اینکه با فعالیت افراد سالم در سازمان تبلیغات اسلامی افزود: باید در راستای تبلیغ دین خدا دیدارهای فصلی با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به نقش مؤثری سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره و تأکید کرد: روحانیون فعال در این سازمان در قالب‌ها مختلف اعم از مستقر و مبلغان باید به روز بوده و مطالعه را به صورت دائمی در برنامه خود داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هیچ رسالتی بالاتر از تبلیغ دین خدا نیست لذا دین مداران و مبلغان به فکر دین خدا باشند، ادامه داد: نخستین کار پیامبر (ص) را تبلیغ دین خدا بوده است.

وی با بیان اینکه تدبیر و عقلانیت باید از سوی مسئولان و کارکنان و فعالان فرهنگی و دینی فعال در این سازمان رعایت شود، افزود: مطالعه کتاب‌های شهید دستغیب و شهید مطهری باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به لزوم وجود تعامل میان سازمان تبلیغات و سایر دستگاه‌ها در سطح استان گیلان، گفت: مسئولان نیز باید از وضعیت روحانیون مستقر باخبر بوده و هرازگاهی از این افراد و نوع فعالیت آنها در سطح روستا سرکشی شود.

وی با بیان اینکه باید طرح‌های ابتکاری در سطح روستاها اجرایی شود، اظهار کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی برای انتقال تجارب نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار