کد خبر: ۸۶۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 20 June 2020
 

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هم اندیشی در انتقال تجربه‌ها مهم است و مبلغان دارای طرح‌های ابتکاری باید تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با مدیرکل، معاونان و روسای ادارات تبلیغات اسلامیبه مناسبت تاسیس این سازمان  گیلان گفت:نخستین کار پیامبر (ص) را تبلیغ دین خدا عنوان کرد و گفت: وظیفه مبلغان، تبلیغ دین خداست و رعایت عقلانیت، تدبیر و همگرایی در تبلیغ دین مهم است.

او به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون تلاش‌های بسیاری کرده و رشد داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان،  با بیان اینکه سلامت فکری، عقیدتی و اجتماعی در انجام فعالیت‌های سازمانی مهم است، گفت: مردم به سلامت اجتماعی مسئولان توجه دارند.

آیت الله فلاحتی، مبلغان تبلیغات اسلامی در عرصه تبلغ دین را تلاشگر خواند و افزود: هیچ رسالتی بالاتر از تبلیغ دین خدا نیست بنابراین دینمداران و مبلغان به فکر دین خدا هستند.

او، نخستین کار پیامبر (ص) را تبلیغ دین خدا عنوان کرد و گفت: وظیفه مبلغان، تبلیغ دین خداست و رعایت عقلانیت، تدبیر و همگرایی در تبلیغ دین مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مطالعه دائمی مبلغان دینی، گفت: اگر انسان مطالعه نداشته باشد پس از مدتی احساس فقر می‌کند بنابراین مبلغان دینی نباید رابطه خود را با کتاب، قلم و دانش قطع کنند.

آیت الله فلاحتی با توصیه مطالعه کتاب‌های شهید دستغیب و شهید مطهری از سوی مبلغان دینی، افزود: مبلغان همیشه باید با کتاب رابطه داشته باشند.

او، خواستار تقویت رابطه مبلغان دینی با مسئولان استانی و شهرستانی شد و گفت: هر جا متانت و حلم خود را حفظ کنید به طور قطع موفق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود روحانیون مستقر در نقاط مختلف گیلان، افزود: سرکشی از روحانیون مستقر موجب تقویت روحیه می‌شود.

آیت الله فلاحتی بر توجه به طرح‌های ابتکاری مبلغان تاکید کرد و گفت: هم اندیشی در انتقال تجربه‌ها مهم است و مبلغان دارای طرح‌های ابتکاری باید تشویق شوند.

حجت الاسلام سعید مهدوی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار  از تشکیل ستاد مهندسی فضای تبلیغ در راستای ساماندهی تبلیغ در استان توسط این سازمان خبر داد و گفت: اساسنامه ستاد مهندسی فضای تبلیغ در حال تنظیم است.

او با اشاره به وجود ۹۷۰ هیئت مذهبی ثبت شده در گیلان، افزود: هیئت‌های مذهبی استان در مبارزه با ویروس کرونا حماسه آفریدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار