ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه ازادامه خرید تضمینی مباشرتی گندم و کلزا با همکاری شرکت غله در مناطق گرمسیری استان خبر داد .
کد خبر: ۸۶۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 20 June 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:بیش از ۶۵۴۰ تن گندم در شهرستانهای قصرشیرین ، سرپلذهاب ، گیلانغرب و ثلاث باباجانی از طریق مراکز خرید سومار ، عدالت ثلاث ، حقیقت و گرده نو خرید شده که از این مقدار خرید تاکنون ۵۷۵۰ تن به انبار های سیلو حمل صورت گرفته است.

وی افزود : ۳۶۱ تن کلزا در شهرستانهای گیلانغرب ، سرپلذهاب و قصرشرین از طریق مراکز خرید گورسفید،سراب گرم و نصرآباد از کشاورزان منطقه خریداری گردیده که مقدار ۳۵۰ تن از محصول خریداری شده به کارخانجات روغن کشی حمل شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم هر کیلوگرم ۲۵۰۰۰ ریال و قیمت خرید تضمینی کلزا هر کیلوگرم ۴۶۶۰۲ ریال می باشد.

صفایی ابراز داشت: از شهرستانهای قصرشیرین و سرپلذهاب تاکنون مقدار ۱۴۸۰۰ تن چغندر قند پاییزه با عیار قند متوسط ۱۴/۸ در سطح زیر کشت ۳۲۰ هکتار از مزارع این شهرستانها برداشت و به کارخانه قند بیستون و اسلام آبادغرب حمل شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی استان در حال حاضر خرید توافقی جو را نیز در دست اقدام دارد بیان نمود: بیش از ۱۰۵۰ تن جو توسط شرکت تعاونی روستایی روانسر از کشاورزان این شهرستان خرید صورت گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان در پایان گفت: شبکه تعاون روستایی استان کرمانشاه با در اختیار داشتن ۲۵ مرکز تخصصی خرید برای گندم و ۱۹ مرکز برای کلزا در سطح استان با بکارگیری کلیه امکانات و تجهیزات خود همچون سالهای گذشته آماده خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان در سطح استان می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار