رضاییان گفت: انتقال خون شهرستان جهرم تامین کننده خون و فرآوردهای خونی چهار مرکز درمانی شهرستان های خفر، قیروکارزین و جهرم را بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 16 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «یعقوب رضاییان»، در دیدار با امام جمعه جهرم با گرامی‌داشت روز جهانی اهدای خون، گفت: باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا جوابگوی بیمارستان ها باشیم.

 

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم با تاکید بر اینکه پرسنل سازمان انتقال خون این شهرستان یک‌سو و همدل مشغول به فعالیت هستند، افزود: با افزوده شدن نوبت عصر به فعالیت های پایگاه انتقال خون جهرم در خدمات دهی به بیماران تلاش بسزایی داریم.

 

وی با اشاره به اینکه انتقال خون شهرستان جهرم تامین کننده خون و فرآوردهای خونی چهار مرکز درمانی شهرستان های خفر، قیروکارزین و جهرم را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این پایگاه موظف به تامین خون و فرآورده ها برای مراکز درمانی زیر مجموعه است.

 

رضاییان با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون جهرم در تامین خون برای 170 بیمار تالاسمی و همچنین بیماران دیالیزی نقش اساسی دارد، عنوان کرد: در تامین فراورده های خونی برای این بیماران از کیسه های فیلتر دار استفاده می شود که با مدیریت و برنامه ریزی هایی که شده مشکلی در تامین آن نداشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تامین خون با وجود کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون به واسطه شیوع بیماری «کرونا» مشکلی نداشتیم، گفت: پایگاه انتقال خون جهرم از نظر فنی نیازمند امکانات و تجهیزاتی است تا در خدمات دهی به بیماران از مراجعه به مرکز استان بی نیاز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار