رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی عروس خانواده که حساب پدر شوهر را خالی کرده بود خبر داد و گفت: کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حشمت سلیمانی بیان کرد: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان، اظهار داشت که مبالغی به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شد.

رئیس پلیس فتا فارس افزود: با بررسی حساب شاکی مشخص شد طی دو تراکنش صورت گرفته مبلغ ۷۲ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده و به حساب یک فروشنده لوازم آرایشی واریز شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که عروس شاکی بود مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی احضار شد و اینگونه اظهار داشت: کارتی که مبلغ مذکور از آن برداشت شده در اختیار همسرم بوده و به علت بدهی‌هایی که به یکی از فروشندگان لوازم آرایشی داشتم بدون اطلاع همسرم و پدر شوهرم اقدام به انتقال ۷۲ میلیون ریال و تسویه بدهی خودم کردم.

سرهنگ سلیمانی یادآور شد: متاسفانه شاکی پرونده کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار داده و همین اعتماد بی جا منجر به برداشت غیرمجاز از حسابش شده بود.

رئیس پلیس فتا فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، از کاربران خواست: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام به گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار