۳ فقره پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها برای محصولات کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، صادر شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸ 11 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد : ۳ فقره پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.  
 بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی برای ۳ محصول انگور، شوید و زیتون در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پس از انجام آزمایشات روی محصول کشاورزی اگر میزان آلاینده های آن محصول در حد مجاز بوده و با استاندارهای ملی مطابقت داشته باشد به آن محصول کشاورزی پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها اعطا می شود .
وی افزود: صدور این نشان استاندارد به منظور کاهش استفاده از سموم و آلاینده‌های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی است.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مردم عزیز استان می‌خواهند بدانند محصول غذایی و کشاورزی را با چه کیفیت و مشخصاتی تهیه و همچنین ایمنی و سلامت محصولات کشاورزی تا چه درجه‌ای قابل اطمینان است، لذا تلاش داریم با بکارگیری این استانداردها و همکاری دستگاههای ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، ضمن افزایش کیفیت محصولات کشاورزی استان درجهت ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی گام برداریم.
وی در پایان از  تلاش کارشناسان اداره کل استاندارد و همکاری شایسته کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بابت تعاملات انجام شده برای تحقق این امر مهم و ضروری، تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم این همکاری ها در آینده نیز تداوم داشته باشد تا در نهایت منجر به کسب رضایت مردم شریف استان برای استفاده از محصولات سالم و استاندارد گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار