فرمانده انتظامی شهرستان فاس گفت: بازرس قلابی که با جعل مدارکی از طرف برخی مقامات دولتی و قضایی از صنوف این شهرستان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 08 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ فرج رستمی، اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان فسا در هنگام سرکشی از صنوف، گزارش‌هایی مبنی بر اخذ وجه نقد با عنوان جریمه از تعدادی متصدیان صنوف توسط فردی ناشناس را دریافت کردند، در پی این موضوع ماموران شناسایی فرد مورد نظر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد، فردی جوان با ارائه مدارکی جعلی از طرف برخی مقامات دولتی و قضایی، خود را بازرس معرفی کرده و اقدام به بازدید و دریافت جریمه نقدی از تعدادی صنوف این شهرستان کرده است.

رستمی افزود: پس از انجام اقدامات فنی، ماموران، این بازرس قلابی را حین بازدید از صنوف شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و این کار در حالی انجام شد که این فرد جاعل کلاهبردار در تدارک برنامه کلاهبرداری از ادارات دولتی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان داشت: این فرد کلاهبردار سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اخاذی کرده و از مخفیگاه این متهم نیز، ۲ فقره کارت شناسایی جعلی و همچنین نامه‌ای جعلی مبنی بر مجوز بازدید از همه صنوف کشف شده است.

رستمی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲ نفر از مالباخنگان شناسایی شده‌اند گفت: این متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار