نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی اگر با سهل انگاری دولت، مشکلات همچنان باقی بماند و مجلس اقدامی نکند، مردم پراید ۹۰ میلیونی و دلار ۲۰ هزار تومانی شاهد باشند، آنها این بار این موضوع را هم از چشم دولت می‌بینند و هم از چشم مجلس. آن گاه دیگر نه به چپ و نه به راست اعتماد ندارند و نه به مجلس و نه به دولت. ما اهل تعامل سازنده هستیم و بنای بر عناد با دولت نداریم. ولی اگر اقدامی جدی برای حل مشکل مردم نبینیم مجلس از ابزار نظارتی خود همچون طرح سوال و استیضاح استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 07 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سید موسی موسوی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: چنانچه مشکلات عدیده مردم به ویژه در حوزه معیشت سر جای خود بماند، یک سال دیگر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری غول‌های رسانه‌ای جنجال می‌کنند و می‌گویند که مجلس انقلابی نتوانست کاری کند پس دولت انقلابی نیز هم کاری از پیش نمی‌برد و آن گاه مردم را از شرکت در انتخابات مایوس می‌کنند. این مسئله را جدی بگیرید.

این نماینده اصولگرای افزود: اگر با سهل انگاری دولت، مشکلات همچنان باقی بماند و مجلس اقدامی نکند، مردم پراید ۹۰ میلیونی و دلار ۲۰ هزار تومانی شاهد باشند، آنها این بار این موضوع را هم از چشم دولت می‌بینند و هم از چشم مجلس. آن گاه دیگر نه به چپ و نه به راست اعتماد ندارند و نه به مجلس و نه به دولت. ما اهل تعامل سازنده هستیم و بنای بر عناد با دولت نداریم. ولی اگر اقدامی جدی برای حل مشکل مردم نبینیم مجلس از ابزار نظارتی خود همچون طرح سوال و استیضاح استفاده می‌کند.

نماینده مردم لامرد عنوان کرد: قیمت زمین و ملک آن قدر سر به فلک کشیده که جوانان امید به خانه دار شدن ندارند. مجلس یازدهم برای مهار کردن این گرانی سر سام آور طرح کلی اصلاح نظام مالیاتی از جمله مالیات بر منازل خالی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کند. این مجلس انقلابی باید با تصویب طرح دو فوریتی مشکلات میلیون‌ها نفر را که از سهام عدالت جا مانده و اکنون احساس تعبیض می‌کند، حل کند. مجلس جهادی باید به فکر اجرای کامل قانون همسان سازی باشد تا صدها هزار بازنشسته که ۸ آنها گرو ۹ است از این وضعیت رهایی پیدا کنند. مجلس باید برای اشتغال و ازدواج جوانان اقدام لازم را انجام دهد.

موسوی در پایان تاکید کرد: این مجلس باید تحول را از خود آغاز کند و طرح شفافیت آرا و اصلاح قانون انتخابات و طرح خود نظارتی نمایندگان را به اجرا درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار