سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های لارستان، اوز و خنج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 07 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار کرد: ۱۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، شناسایی شده که مجموع کل مبتلایان با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۲۶۵ مورد رسید.

او اضافه کرد: از ۱۵ مورد مثبت ابتلا به کرونا در لارستان، ۶ مورد از مبتلایان مربوط به شهر لار، ۳ مورد لطیفی، ۳ مورد بائن، ۲ مورد براک و یک مورد عمادشهر است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۲۵۰ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به اینکه ۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته برای اوز ثبت شد، تصریح کرد: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید در اوز، از ابتدا تاکنون، به ۱۸۸ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: از موارد جدید در اوز، ۳ مورد از مبتلایان جدید مربوط به شهر اوز و ۲ مورد مربوط به کوره است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۸۳ نفر و فوتی‌ها ۳ نفر بوده است.

اُسروش گفت: امروز مورد مثبتی در شهر خنج نبوده است.

او افزود: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۳۸۹ مورد افزایش یافت.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه کووید ۱۹ با کسی شوخی ندارد، هشدار داد: شهروندان ویروس کرونا را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار