نماینده مردم آباده در مجلس می گوید:روحیه تحول آفرینی و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) تحولات و رخدادهایی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی شکل داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 06 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام الهی با تمام توان و با بکارگیری تمام ابزارها و روش ها سعی در به چالش کشیدن راه نورانی امام (ره) دارند، باید بیش از گذشته در مسیر دفاع از ارزش‌های والای امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام برداشت.

وی با اشاره به سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد،افزود: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب ایشان همیشه راهگشا بوده است.

 

تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان ضرورت جامعه امروز

زارع با بیان اینکه تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان در ادامه راهبری های رهبرمعظم انقلاب ضرورت جامعه امروز بویژه نسل جوان است، مطرح کرد: امام خمینی(ره) با پی‌ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام پوسیده و منحط پهلوی تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران و در سطح منطقه رقم زد.

وی با بیان اینکه قیام حق‌طلبانه ١۵ خرداد مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی (ع) و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر و با ترویج روحیه تحول آفرینی و تحول خواهی در مردم توانست بنیان ابرقدرت ها را فرو بریزد.

نماینده مردم آباده در مجلس،ادامه داد: مجلس یازدهم با سرلوحه قرار دادن اندیشه و مبانی فکری امام راحل (ره)، در مسیر حل مشکلات مردم قدم برداشته و در جهت رضایتمندی آنها گام برمی دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم و یازدهم با اشاره به اینکه باور شکست‌پذیری ابرقدرت ها از خصوصیات بارز امام خمینی (ره)بود، ادامه داد:امام خمینی(ره)، با حماسه بزرگ خود در تاریخ معاصر و شروع آن از ۱۵ خرداد،اراده و جسارت حق‌جویی و ظلم‌ستیزی را برای ملت‌های ستمدیده و تحت سلطه دنیا به ارمغان آورد.

نماینده مردم آباده، بوانات،خرم بید در مجلس با بیان اینکه هویت نظام اسلامی ما به انقلابی بودن آن است ،تصریح کرد: تمام تصمیمات کلیدی امام(ره) نشات گرفته از روحیه انقلابی گری، تحول آفرینی و تحول خواهی امام(ره) بود که رهبری معظم هم به آن اشاره کردند، که افکار و اندیشه‌های والای امام(ره)، تحولات و رخدادها را فراتر مرزهای ایران اسلامی شکل داد و تا الان هم تاثیر خود را بر مردم جهان گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار