سید احمدرضا دستغیب در دیدار با جمعی از فعالان یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد شیراز، با بیان اینکه وظیفه مشترک همه مردم و مسئولان این شهر ارتقای فرهنگ شهروندی است، اظهار داشت: برای اینکه فرهنگ شهروندی احیا و تقویت شود نیاز داریم که از همه توان و ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 31 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید احمدرضا دستغیب در دیدار با جمعی از فعالان یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد شیراز، با بیان اینکه وظیفه مشترک همه مردم و مسؤولان این شهر ارتقای فرهنگ شهروندی است، اظهار داشت: برای اینکه فرهنگ شهروندی احیا و تقویت شود نیاز داریم که از همه توان و ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه رعایت فرهنگ شهروندی یک وظیفه مشترک محسوب می‌شود، تصریح کرد: نباید تعریف شهر را به یک سکونت‌گاه تقلیل دهیم و چنین شهری نیازمند شهروندانی است که مقررات و قوانین شهری را رعایت کنند.

دستغیب نقش سَمَن‌ها را در حوزه فرهنگ شهروندی برجسته خواند و خاطرنشان کرد: مدیران شهری باید در سیاست‌گذاری‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های خود از همفکری همه این گروه‌های فرهنگی و اجتماعی بهره ببرند.

گفتنی است در این دیدار دیدگاه‌های تعدادی از جوانان فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و پیشنهاد‌هایی در راستای رفع معضلات شهری شیراز، به بحث و بررسی گذاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار