نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس و دولت در مجاورت یکدیگر بر یک کشتی سوار هستند و لذا نباید مسیر تقابل و تخریب همدیگر را در پیش بگیریم؛ البته اگرچه بنای تعامل با دولت داریم اما بدین معنی نیست که در مقابل کوتاهی‌ها، قصور و تعلل دولت کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 31 May 2020

تابناک فارس: جعفر قادری بیان کرد:مجلس یازدهم نه وکیل الدوله و نه معاند الدوله است،بنا داریم در یک سال باقی مانده تا عمر دولت دوازدهم نهایت تعامل و همراهی با آنها را بکار بگیریم تا به دور از مسائل خطی و جناحی، مشکلات مردم حل شود.

اولویت‌های مجلس یازدهم حول مباحث اقتصادی است و طبیعتا باید موضوعاتی چون؛ مبارزه با فساد، رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت‎های دانش بنیان، تکمیل حلقه‎های مفقوده پتروشیمی، معدن و کشاورزی و کسب و کارهای مرتبط با بخش کشاورزی را به جد در دستور کار قرار دهد.

قادری با بیان اینکه یاری‌گر دولت خواهیم بود تا از عهده باری که بر دوش دارد، به خوبی برآید، گفت: تلاشمان این است که دولت را فعال کنیم، چرا که معتقدم به حالت رخوت و سستی، کاری از پیش نمی‌رود.

او ادامه داد: نگاه ما نگاه حمایتی به دولت است و در عین حال تقویت بعد نظارتی در برخورد با قصور و کوتاهی‎ها را مدنظر قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به مجلس یازدهم، گفت: مقام معظم رهبری به محورها و مباحث کلیدی که باید جزو اولویت‎های مجلس یازدهم باشد به خوبی اشاره کردند، لذا نمایندگان اگر می‌خواهد موفق شوند باید آنها را آویزه گوش خود قرار دهند و سراغ مسائل حاشیه‎ای نروند و در نهایت از فرصت چهار ساله به خوبی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار