حجت الاسلام سلمان زاده با اشاره به اینکه از امشب برای نمازهای مغرب و عشا تمام مساجد استان فارس باز خواهند بود، گفت: نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده، اقامه می شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت ‌الاسلام «یوسف سلمان‌ زاده»، امروز (شنبه 10 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد که مساجد در تمام مناطق سفید و غیر سفید بازگشایی شود، گفت: این مصوبه امروز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد.

 

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با اشاره به اینکه از امشب برای نمازهای مغرب و عشا تمام مساجد استان فارس باز خواهند بود، افزود: نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده، اقامه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه لازم است مردم مومن استان فارس، نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت افراد، خانواده های آنان و سایر مومنین لازم است.

 

حجت الاسلام سلمان زاده با اشاره به اینکه حضور مومنین در مساجد منوط به داشتن وسایل بهداشتی نظیر ماسک و دستکش است و افراد باید از جانمازها و وسایل شخصی نظیر مُهر برای اقامه نماز استفاده کنند، یادآور شد: بازبودن مساجد منوط به اقامه نماز جماعت است و فعلا مراسم های دیگری نظیر ادعیه خوانی در مساجد برگزار نمی شود.

برچسب ها: بازگشایی ، مساجد ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار