فعالیت دوباره ناوگان اتوبوسرانی شیراز پس از ۸۰ روز تعطیلی از امروز دهم خرداد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری از ۲۰ اسفند ماه ۹۸ متوقف شد و با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ، خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز از سرگرفته شد.
مجتبی زوربخش افزود: بر این اساس اتوبوس‌های درون شهری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و قطارشهری از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ فعالیت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مسافرین کاملا ضروری است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه ضدعفونی اتوبوس‌ها و مجزا سازی کابین راننده از بخش مسافران از دیگر اقدامات انجام شده برای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان است، به شهروندان توصیه کرد تا ریشه کنی کامل کرونا از سفر‌های غیرضروری درون شهری پرهیز کنند.
زوربخش افزود: دوچرخه‌های اشتراکی نیز از ۶ خرداد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند و در نخستین روز فعالیت مجدد دوچرخه ها، ۴۵۵ سفر توسط کاربران انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار