امام جمعه لامرد در خطبه های امروز نماز جمعه لامرد گفت: انتخابات مجلس تمام شده است و با اتحاد و‌همدلی میان مردم و‌ مسوولان باید مشکلات حل شود و از سوی دیگر نیروهای شایسته و‌به دور از جناح بازی و جوانان پرانگیزه، بااخلاص و انقلابی برای پست های مدیریتی انتخاب شوند تا کارهای مردم جلو ببرند زیرا مردم دیگر از زد و بندهای سیاسی خسته شده اند و توازون در توسعه هر دو شهرستان انجام شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام علی حسین زاده اظهار داشت: مکتب امام خمینی (ره) سرمایه ای است که ملت ایران را از گذرگاه های سخت عبور داد و به سمت قله حرکت نمود و عقلانیت، معنویت و عدالت از عنصرهای اصلی مکتب امام خمینی(ره) بود و امام راحل غیر از اخلاص چیزی از خودش جا نگذاشت.

وی گفت: قانون اساسی کشور ما جز قانون های برتر دنیااست و همه دولت ها جمهوری اسلامی در جهت رفع محرومیت تلاش کردند، در جریان راه اندازی قرارگاه مواسات با یک پیام رهبر معظم انقلاب مشاهده کردید که چه قدر به نیازمندان توجه شد.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: بلای جان مسوولیت توجه به اشرافیت و قدرت است و اگر توجه به خدمت نشود رجایی ها و بهشتی ها به بار نمی آیند، مسوولان به فرموده امام راحل باید خودشان را مردمی بدانند.

وی با اشاره به عملکرد مجلس دهم تصریح کرد: مجلس دهم با تمام فراز و نشیب ها و نکات مثبت و منفی خود تمام شد اما باتوجه به مسائل داخلی و خارجی در قالب یک مجلس مقاومت ظاهر نشد.

امام جمعه لامرد اضافه کرد: از برادر عزیزمان سید محسن علوی به خاطر تلاش های ۴ ساله نمایندگی اش تشکر می کنم و برای آقای موسوی نماینده جدید شهرستان نیز طلب توفیق می کنیم.

حجت الاسلام حسین زاده بیان داشت: مجلس یازدهم اولین مجلس در گام دوم انقلاب است و عملکردش می تواند سنگ بنای بقیه دوره های مجلس باشد و مردم نیز به این دوره مجلس بسیار امید دارند و نمایندگان مجلس پیام رهبری را نصب العین خود قراردهند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس تمام شده است و با اتحاد و‌همدلی میان مردم و‌ مسوولان باید مشکلات حل شود و از سوی دیگر نیروهای شایسته و‌به دور از جناح بازی و جوانان پرانگیزه، بااخلاص و انقلابی برای پست های مدیریتی انتخاب شوند تا کارهای مردم جلو ببرند زیرا مردم دیگر از زد و بندهای سیاسی خسته شده اند و توازون در توسعه هر دو شهرستان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار