نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: توقع داریم که نمایندگان استان ابتدا نگاه راهبردی داشته باشند و دوم متحد عمل کنند و سوم اینکه برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در استان فارس کار جهادی شروع کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله  با اشاره به آغاز کار مجلس اظهار داشت: مجلسی که عصاره فضائل ملت است در جایگاهی قرار دارد که در رأس همه امور است و امیدواریم مجلس یازدهم چنین جایگاهی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بابیان اینکه توقع داریم نمایندگان فارس برای پیشرفت استان با یکدیگر متحد و همدل عمل کنند، بیان داشت: توقع داریم که نمایندگان استان ابتدا نگاه راهبردی داشته باشند و دوم متحد عمل کنند و سوم اینکه برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در استان فارس کار جهادی شروع کنند.

دژکام در خصوص پتروشیمی‌های استان فارس، گفت: 4 پتروشیمی در استان از محل صندوق ذخیره ارزی باید شکل می‌گرفته اما با پشت دل انداختن برخی از آقایان 10 سال است که هیچ اقدامی نشده و از نمایندگان به‌صورت ویژه در این زمینه توقع داریم.

وی افزود: نمایندگان این 4 شهرستان به‌صورت ویژه و 18 نماینده استان در مرحله بعد برای مردم، این مسئله مهم را حل کنند.

دژکام بابیان اینکه عدم همراهی برخی نمایندگان با یکدیگر از عوامل مهم تأخیر افتادن کار‌ها است، بیان داشت: مبلغی که برای این پتروشیمی‌ها تخصیص داده‌شده یک میلیارد و 300 میلیون دلار است و فرض کنید این مبالغ در منطقه میانی استان خرج شود و ببینید چه توسعه و تحولی در سطح استان ایجاد می‌شود.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به اینکه انرژی از مسئله راهبردی در اقتصاد است، گفت: محور انرژی کشور در چند سال آینده به فارس می‌آید و باید ذخایر گازی و نفتی که در استان است را فعال و قوی کنیم و طبیعتاً باید در این مورد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان مشغول به کار‌های جزئی بشوند از از اقدامات مهم واولویت دار استان غافل خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان تأکید کرد: از مردم هم خواهش می‌کنیم برای توفیق نمایندگان خود دعا کنند و اگر دعای مردم پشت سر نمایندگانشان باشد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار